رییس واحد فوتسال هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم های فوتسال استان برای ادامه فعالیت و شرکت در لیگ های استانی و کشوری به حمایت نیاز دارند .

سید حسن حبیری ˈ با اشاره به اینکه تیمداری بخاطر هزینه های مختلف به حمایت مادی نیاز دارند از صاحبان صنایع و شرکت ها خواست تا حامی مالی تیم ها شوند .

وی اظهار داشت: وجود حامیان مالی مشخص در طول موجب تقویت تیم ها و همچنین حضور فعالانه آنها در رقابت های کشوری می گردد که این امر باعث شکوفایی این رشته در استان می شود .

وی همچنین به برگزاری هفته دوم مسابقات فوتسال دسته اول استان یزد طی روزهای اخیر خبر داد که در نتیجه تیم فوتیال آینده سازان یزد چهار بر پنج از تیم وحدت سید صحرا یزد شکست خورد.

این مسئول گفت: تیم فوتسال کاشی پارسیان میبد موفق شد تا با نتیجه هفت بر شش تیم بیت الرضا شهرستان را بافق شکست دهد و تیم های شهید دهقان ابرکوه و چهارده معصوم بافق نیز پنح بر پنج مساوی کردند .

خبیری نتایج هفته اول مسابقات فوتسال لیگ برتر استان یزد در مرحله نهایی را شامل شکست تیم فوتسال هدایت گستر ابرکوه با نتیجه پنج بر شش از تیم یادآوران شاهدیه خبر داد .

وی گفت: تیم فوتسال شهید کلانتری اشکذر موفق شد تا تیم فوتسال کانون توحید یزد را با نتیجه پنج بر چهار شکست دهد و تیم فوتسال لبنیات اعلا ابرکوه چهار بر دو تیم سراسازان ابرکوه را شکست داد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا